דמיינו לעצמכם שבכל פעם שהייתם פוגשים מישהו חדש, היו מציגים לו אתכם בתרועת חצוצרות, הכרזה בשמכם ותותח קונפטי?
אין צורך לדמיין יותר. זה אמיתי.
זה בדיוק מה שאתר טוב לעסק יכול לעשות עבורכם.
אם הוא תוכנן, עוצב ונבנה בקפידה.
כך – כל מי שיכנס לאתר יקבל מידע עליכם, יתרשם לטובה ויכיר אתכם ואת פועלכם.
הצבעים, התמונות, הטקסט, מבנה האתר וחוויית השימוש בו, רמת ההנאה והעניין בקריאת התוכן שלכם ומהירות הגלישה, הם שיקבעו (בין היתר) אם אותו אדם יפנה או לא.
האופן שבו האתר שלכם מציג אתכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשרשרת פעולות השיווק והמכירה שלכם, לכן הוא חייב להיות מדוייק וגם מסונכרן עם כל מה שאתם עושים ואומרים גם מחוץ לאתר. האתר הוא חלק מהמיתוג והמיצוב של העסק שלכם. הוא מבדל אתכם מאחרים וצריך לגרום למי שנכנס להבין – למה כדאי לו לעבוד דווקא איתכם, או לקנות דווקא מכם.
אז לפני שאתם ניגשים לבעל מקצוע שיעצב ויבנה לכם אתר,
קחו רגע וענו לעצמכם על השאלות הבאות:
- מה מיוחד בעסק/ מוצר שלי?
- במה אני שונה מאחרים?
- למה דווקא איתי/ ממני?
- מיהו קהל היעד שלי?
- אילו פתרונות אני מציע.ה להם?
כשיש לכם תשובות מדוייקות ומוחלטות – פנו למעצב.ת אתרים.
ההבדל בין אתר שמעצבים בלי המידע הזה,
לבין אתר שבו בעל העסק יודע את התשובות, הוא שמיים וארץ.
חשבו, תכננו, השקיעו מכל הלב ואז עלו לאוויר.
לא שנייה קודם.
אם תעבדו כך הדרך לסגירת עסקה תהיה כבר סלולה, קלה וחמימה יותר.
בהצלחה!
מורן וצוות גם וגם