ובאותה שנייה – פיספסתם לקוח

יצא לכם פעם להסתובב בקניון, להתקרב לאחת החנויות, 
להציץ מבחוץ ולא להכנס? 
יש מצב שהחנות לא היתה רלוונטית, 
אבל יכול להיות שהיא היתה מאוד רלוונטית 
ופשוט לא ידעתם מזה. 

כי אולי המדפים היו מבולגנים, הצבעוניות של הסחורה לא נראתה לכם במבט חטוף, לא הבנתם מה מוכרים שם וכנראה שבאופן כללי החנות לא היתה אטרקטיבית במיוחד אז ויתרתם ועברתם הלאה. 
באותו רגע בעל החנות הפסיד לקוח פוטנציאלי נוסף. 
כך בדיוק זה קורה גם עם אתר העסק שלכם ברשת. 
יש מיליוני אתרים ברשת. והרבה אתרים ממש באותו תחום שלכם. 

לכן האתר חייב להיות מזמין, ברור, נעים, והמידע מסודר, נגיש ומניע לרכישה.
אחרת כל מי שיכנס יצא ויעבור הלאה לאתר הבא. תוך 2 שניות. 
ובאותה שנייה – פיספסתם לקוח פוטנציאלי נוסף. 
לא חבל? 

חשבו, תכננו, השקיעו מכל הלב ואז עלו לאוויר. 

בהצלחה!
מורן וצוות גם וגם

תהיו בקשר

פוסטים נוספים

השקעה בעסק = השקעה בעצמכם

ריצה תמיד היתה המפלט שלי. זמן האיכות שלי עם עצמי. השקעה בעצמי.ריצה שורפת שומן, מחזקת את הגוף, מעלה אדרנלין ומרימה את הנפש.כך אני מחזק ומתחזק את עצמי. וזו השקעה לכל דבר. נעלי ריצה טובות, ביגוד מתאים, זמן. וזה שווה את זה. כי זה עובד וגורם לי להרגיש הרבה יותר טוב. הרבה יותר חזק.  אותו דבר בעסק – חייבים להשקיע בו. הרבה. מחשבה. זמן וכן, גם כסף. כדי שיתחזק, יגדל ויניב תוצאות.אתר לעסק, זו השקעה ארוכת טווח ומניבה, שעשויה להביא

המשך קריאה »